Pagina's

woensdag 7 september 2011

chocolade-honing masker

hallo meiden!
mijn gezicht was helemaal ruw enzo.
en als ik mijn gezicht te lang ophield voor mascara opdoen, ontstond er een grote rimpel om me hoofd.
dus ik dacht..
laat ik maar eens een maskertje gaan maken!

ik had ook van velen gehoord dat gewone producten die je normaal eet. ook goed kan gebruiken dus dat deed ik maar.

wat ik heb gebruikt;

  1. een beetje nutella
  2. kristalsuiker
  3. poedersuiker
  4. honing
  5. water
ik had een bakje gepakt en er een (ongeveer een lepeltje) nutella ingedaan.
daarbij veel poedersuiker, kristalsuiker en honing.
ik ging het roeren en deed er een heeeel klein beete water bij.

roer en doe er wat poedersuiker of water bij totdat het een soort stroperige mix wordt.
(wel goed vloeibaar!)

dan smeer je het met je vingers of een kwastje in je gezicht en het is klaaar!

je eigen masker!
laat het ongeveer 5 min zitten en eraf wassen.

ik heb het net gedaan en je huid voelt serieus. ZO zacht!!
niet normaal!
ik deed hte uhm.. 1uurtje geleden.
en eht is nogsteeds zo suprzacht!
supermasker! 

ik heb alleen geen plaatje. want ik heb gelijk na gebruik het bakje weer afgewast;$.

ik stuur de volgende keer wel een foto of een filmje erbij!:)

ik hoop dat het lukt!
----------------------------------------------------------------------------------------

en dit is wat informatie om te weten te komen waarom ik die producten gebruikt heb;

chocolade;
in chocolade zitten Anti-oxidanten. Anti-oxidanten gaan vrije radicalen tegen. Vrije radicalen zijn verantwoordelijk voor verschillende (ook ernstige) ziektes maar ook voor de verouderingsverschijnselen van ons lichaam. Je hebt het verhaal over de vrije radicalen en antioxidanten vast wel eens gehoord in verband met veroudering van de huid door onbeschermde blootstelling aan de zon. 

staat dat chocolade de huid hydrateerd.
en de huid zacht maken.



honing;
op deze site staat; http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid/honing.php dat honing de huid ook zacht maakt,
dus als je chocolade én honing in een masker doet.
wordt je huid heeel zacht.
daar staat ook dat er suikers in zitten en die zijn ook goed.

dus het is een goed maskertje!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2 opmerkingen: