Pagina's

zondag 25 september 2011

things in my room.



heeee allemaaal!
dit is een artikel over mijn kamer.
hoe die eruit ziet en wat de belangrijkste dingen zijn die erin staan.
(nou, de een paar van de belangrijkste).
dus wil je wat inspiratie voor jou kamer? of gewoon een kijkje nemen hoe die eruit ziet?
lees dan verder! :)





nou allemaal. leuk dat je weer eens kijkt!
dit is mijn kamer;


oke, maar rechtsachter staat nog een grote kast. en links de tv en bureau.
en ik kon nog een stuk naar achter lopen, maar ik heb echt zooo veeel troep daar liggen,
dat wou ik hier maar niet laten zien.....






de belangrijkste dingen;


dit is een klokje die ik van mijn vriendin had gekregen met sinterklaas.
onze 2 leukste foto's zitten erin en ik was er heel blij mee.
wij praten nu niet echt heel erg veel meer met elkaar, en we zitten niet meer in dezelfde klas.
maar door dit klokje blijf ik aan haar herinneren hihi.
(we praten nog wel gewoon op school maar niet veel;)



ik zit in de 3e en ik was in groep 5 verhuisd van Arnhem naar Tiel.
ik had daar veel vriendinnen en de meeste zag ik nooit meer terug.
totdat ik weer een x werd gevraagd voor een kinderfeestje van 1 van die vriendinnen.
we gingen daar maskers maken en deze was van mij!
wij hebben nu nog steeds contact daardoor en ze is heeel lief haha.
dus deze masker is een herinnering aan onze vriendschap.




 dit is een doosje uit kenia. met daarin enkelbandjes van mijn eerste vakantie in turkije,
ze waren heel goedkoop; 15 voor 1euro!!
dus ik kocht ze gelijk.
ik heb er een paar weggegeven aan vriendinnen omdat ze ze ook zo mooi vonden en ze er niet helemaal naar turkije voor wilden vliegen haha.



dit is een paspop die ik vorig jaar voor kerst heb gekregen.
ik had in frankrijk een panterprint shirt gekocht bij galerie lafayette gekocht van maje,
(die past bij mijn bed).
en mijn medailles voor dansen en skieën hangen daar aan hihi.



dit is een potje bladgoud die ik een x van mijn vader heb gekregen voor mijn verjaardag.
ik hield van edelstenen (dat is al over haha).
echt ik heb er nog míljoenen,
maar dit potje 24karaat goud is toch echt het mooiste!


dit is mijn eerste spaarpotje.
er zit nu iets van 200euro in ofzo.
ik gebruik hem nogsteeds!
echt heeel mooi!
bij de bijenkorf in Arnhem gekocht en volgensmij kan je hem nogsteeds kopen!



mijn ipod!!
ik ben daar zoooo verliefd op,'
groen is écht een mooie kleur!
allemaal leuke liedjes op enzoo!
dit is ook mijn 2e ipod/mp3.
ik had eerst nog een roze ipod-shuffle.


dit is een beeldje die mijn opa had meegenomen uit zijn reis naar Bali.
ik heb hem een x laten vallen en een vin die viel eraf,
dat was echt zonde.
maar hij is al gemaakt gelukkig!
hij pas heel goed bij mijn kamer en een dolfijn is een van de mooiste dieren vind ik.


en als laatste.....

een mand met allemaal instrumenten uit de verschillende afrikaanse landen waar mijn ouders zijn geweest,
ze gaan elk jaar samen naar en afrikaans land,
en dan nemen ze een instrument mee.
ze zijn echt heeel grappig hihi , heel anders dan hier.
en natuurlijk komen daar ook de mooiste foto's uit.

én de volgende x mag ik mee !




Nou ik hoop dat jullie mijn kamer mooi vonden en de spullies ook.
xxxxxxxxxxxxxxx

1 opmerking:

  1. leuk artikel, als je naar afrika gaat ga ik wel mee ;p,
    i love you're room
    haha
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen