Pagina's

woensdag 12 oktober 2011

removers - mini review


bonjoouurr allemaaal!
dit artikel gaat over wat ik allemaal gebruik om mijn gezicht te reinigen.
hoe het eruit ziet, effect, lekker ruikt, cijfer enz.
een revieuw dus eigenlijk haha.
dus lees verder zal ik maar zeggen.











dit zijn de producten die ik gebruik in volgorde;







naam: Clinique - Take The Day Off Eye Makeup Remover
wat doet het?: het haalt al je oogmakeup eraf met een soort olie.
werkt het goed?: ja het werkt goed, het gaat er heel snel vanaf, maar ik zal na de hand wel je ogen nat maken want je ogen zijn dat best vettig.
ruikt het lekker?: haha dat heb ik niet echt geroken, maar het ruikt niet vies, maar niet echt geweldig ;).
cijfer: 8




naam: Vichy - normaderm
wat doet het?: het is om de bacteriën van je gezicht af te halen en de restjes foundation/ poeder. (ik gebruik alleen heel weinig poeder, dan lukt het wel)
werkt het goed?: ja het werkt goed en je huid is daarna best zacht!
ruikt het lekker?: het ruikt best een beetje lekker. maar er zit wel een tonic-geur aan. (als je die herkent)
cijfer: 7




naam: Vichy normaderm reinigingsgel
wat doet het?: het reinigt je huid no extra goed.
helpt /voorkomt puisjes.
werkt het goed?: tot nu toe werkt het best goed maar je niet niet heeeel veel verschil. maar je huid is daarna echt heel glad!
ruikt het lekker?: ja! dat zeker! 
cijfer: 7,5




naam: Vichy normaderm actief concentraat.
wat doet het?: het zorgt ervoor dat de puistjes weggaan.
werkt het goed?: ja het werkt wel, maar het duurt wel een tijdje tot je echt verschil ziet. pas na een paar weken, uiterlijk een maand en dan is het grootste deel al onzichtbaar.
ruikt het lekker?: nou, ja. zo'n cremepje hoeft niet zo lekker te ruiken, maar ook niet vies. dus hij is precies goed!
cijfer: 7,7




xxxxxxxxxxxxxx




1 opmerking: